teisipäev, 16. mai 2017

Minu uue romaani "Tupiktänavas" kaanekujundus on valmimas



Kui nüüd ühiskonnakriitiline lärm kõrvale jätta ja rääkida muust, kuna ma olen harva ühiskonnakriitiline, olgugi, et väga popp on alatasa ja kõikvõimalike erinevate tahkude pealt väita, kuidas teised ikka valesti elavad, aga enamasti ma tõesti ei viitsi, kuna nimetet sõnavahtu on minugi arvamuseta piisavalt, siis...  Tupiktänava kaanekujundus jõuab peagi valmimisjärku. Ühiselt sai otsustatud, et tagakaanele tuleb sedapuhku ka autorit esitlev pilt ning lüheldane loomingu ülevaade. Pikka ei mahu, kuna sisukirjeldus sai niigi pikk ja ega see olegi oluline. Kes tahab täpsemalt teada, oskab guugeldada, ehk. Varasemate raamatute puhul on kaanekujunduse osas sama teed mindud Varraku Kirsipiia-sarja puhul. Pildi ma leidsin, selle ühe ja ainsama, mis enamasti siin-seal on kasutust leidnud, tutvustuse osas said ka sõnad ritta seatud.
Antud foto sulandub hästi kokku raamatu rohekasudulise kaanevärviga. Ja juba õite-õite varsti saab siin keskkonnas näha mu uue romaani kaanekujundust! Rõõmustagem! 

Autorit tutvustav tekst saab olema selline: 

Kiiri Saar on Hiiumaal elav kirjanik, kellelt on ilmunud arvukalt laste- ja noortekirjandust, üks luulekogu ning kaks täiskasvanuile suunatud novellikogumikku. Käesolev romaan on tema neljateistkümnes ilukirjandusteos. Oma loomingulisi tegemisi ja Hiiu olustikku kajastab autor veebipäevikus kiirisaar.blogspot.com








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar