kolmapäev, 24. mai 2017

Lühiromaan "Maja Mineviku tänaval" on nüüd kuulatav ka helisalvestisena



Üks väga armas viimase aja uudis, mida teiega jagan, on see, et minu lühiromaan, "Maja Mineviku tänaval", mida kirjutades elasin läbi kõikvõimalikke emotsioone alates sügavast kurbusest mõtliku rõõmuni, lugu, mis on ühtaegu minevikku vaatav ja tulevikku väärtustav, on nüüd kuulatav ka helisalvestisena. Inge Henk on talletanud mu lühiromaani tund ja seitseteist minutit kestva helisalvestisena. Võimalusega salvestist kuulata saab tutvuda veebiraamatukogu vahendusel, järgneval lingil:
http://www.veebiraamatukogu.ee/et/item/160441/Maja-Mineviku-t%C3%A4naval/
Inimsuhted -  see jääb alatiseks kestvalt keeruliseks teemaks. On inimesi, keda me ei saa kunagi lõpuni mõistma, kelle käitumise ajendite tagamaid ei ulatu me sõrmeotstegagi kompama, seevastu võib vahel tuge ja troosti leida sealt, kust seda tihtipeale kõige vähem oodata oskame. Väärtustan selle raamatuga inimese ja looma erakordset sidet, mis võib teinekord olla märksa tugevam ja erilisem inimestevahelisest. 
Mul on siiralt hea meel, kui mu kirjutatu teile samasugust emotsionaalset tuge, äratundmist ja soojust pakub, nagu see pakkus mulle endale seda kirja pannes. 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar