pühapäev, 16. august 2015

Lühikokkuvõte persooniloost "Aimamisi reaalse elu saladustes"



Kirjanikukingadesse astumine juhtus minu puhul kuidagi iseenesest, nagu ikka juhtuvad asjad, mis on mõeldud juhtuma. Oma osa selles oli kindlasti ka elumuutusel. Teatava eripärana saan kirjutada ainult neis tingimustes, mis võimaldavad vaimset rahu ja keskendumist. Tundsin end hiidlaste keskel hästi ja nad võtsid mu kiiresti omaks. Seega võib öelda, et just tänu Hiiumaale lõi mu loomingulisus õitsele. 
Kirjanikuna on mul olnud õnne – kõigist pakutud käsikirjadest on saanud raamatud, mis on leidnud koha raamaturiiulitel, -lettidel ja loodetavasti ka lugejate südameis. Sel aastal ilmus minult juba üheksas ilukirjandusteos. Hiljuti kasvas kahest ajakirjaloost lühiromaan „Maja Mineviku tänaval”, mis praeguseks on leitav kõigist raamatupoodidest ja -kogudest. Eriliselt viljakatel aastatel, nagu seegi saab olema, olen välja andnud isegi kolm raamatut. 



Täispikk artikkel: 
http://www.saladused.ee/aimamisi-reaalse-elu-saladustes
Foto Joel Robisonilt




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar