laupäev, 15. august 2015

Intervjuu Maalehele ülikooli astumise puhul


Vahepeal on jälle meedia minu käekäigu ja tegemiste vastu huvi tundnud. Kui teil peaks juhtumisi näppu sattuma 13. augusti Maaleht, siis selle koolituselisas leiate ühes värvipildiga ära trükituna taas ühe persooniloo minust, mis pajatab sedapuhku sellest, kuidas mul tekkis pöörasevõitu mõte jälle Tallinna Ülikooli õppima minna, kuidas ma ülitihedas sisseastumiskatsete konkurentsis ja läbi inimmasside sumbates siiski ellu jäin ja mingil seletamatul kombel kooli sisse sain. Ühesõnaga, kuidas minust mu enesegi suureks üllatuseks üliõpilane sai.

Elu on ikka ootamatusi täis, eks ole. Lähed niisama pealinna väisama, et vahelduseks natuke muud ilma ja inimesi kaeda ning garderoobi täiendada, otsustad muuhulgas ka sisseastumiskatsetel igaks juhuks õnne proovida (nagunii sisse ei saa, aga enda südamerahuks vähemasti üritan, eks ole) ja avastad äkki, et uksed ongi kutsuvalt valla ning nende taga avaneb sootuks uus, isemoodi ja värvideküllane maailm, mida silmates alles tagantjärele taipad, et alateadlikult seda nii väga just tahtsidki. Olen seda meelt, et õppimine hoiab vaimu värske ning hinge noore. Õppiv inimene pole eales vana! Ilmselt on taas koolipinki sadamine just see, mida ma praegu enim vajan, sest pelk mõtegi sellest teeb absurdselt ja pisut arusaamatult rõõmsaks. 
Artikli pani kirja Anne-Mari Alver ja kõnealune 13.augusti Maaleht on veel kenasti kauplustes olemas. Ühtlasi palavad tänud ülirohkete õnnesoovide eest kõigile nii FB-keskkonnast kui ka mujalt. Tänan-tänan.
Pildil olev Chaneli "Eau Vive" on kingitus sõbralt sel puhul. 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar