neljapäev, 1. jaanuar 2015

Minu jõululugu "Pühadel on lapsepõlve maitse" Hiiu Lehes


Ilusat alanud aastat kõigile!
Kuigi mul pole kombeks meediale oma eraelust eriti pajatada, tegin Hiiu Lehe palvel seekord erandi ning kirjutasin sellest, kuidas minu peres on kombeks pidada jõule ja aastavahetust. Kuna need kõige ehedamad jõulumälestused jäävad sinna kaugesse lapsepõlveaega, keskendusingi muljete ja meenutuste vahendamisel peamiselt sellele ajajärgule. Sekka lisasin natuke ka tänapäevasemat olustikku ja traditsioone, alates uksepärgade tegemisest võikringli sulamagusa mekini välja. Minu pühadelugu "Jõuludel on lapsepõlve maitse" saab lugeda värskest Hiiu Lehe mahukast värvilisest aastalõpunumbrist.

Millest ma siis räägin? Tagatoas toretsevast suurest haljast kuusest, vanamoeliste ehete võlust, küünlavaha sulamise lõhnast ja isetehtud piparkookide hõrgust maitsest. Jõuluvana ootamise elevusest ja õdusast talvisest koolivaheajast, mis möödus vaheldumisi lugedes ja väljas tiigijää libedust proovides. Vahaema imekaunistest kindakirjamustritest, küdeva ahjusuu soojast paistest, mõnusatest maatoitudest ning minevikuhelgusest, mida ilmselgelt igaüks meist killukesena endaga tänapäevas kaasas kannab.

Pilt leitud FBst.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar