laupäev, 10. jaanuar 2015

Artikkel "Kargest talveööst inspireeritud luule" Hiiu Lehes

Kui lehetoimetaja minult just nimelt selle foto avaldamiseks luba küsis, olin kergelt hämmeldunud ega osanud oma mingil suvalisel sügispäeval praamiakna peegeldusena sündinud fotost suurt midagi arvata. Olin selle toona laadinud wordpress-keskkonda mingit tol ajal asetleinud mõttevälgatust illustreerima ja sinnapaika see pilt minust jäigi. Pakkusin üht suvist portreed, ent kuna see oli lehes juba ilmunud ja ma kiiruga midagi etemat ei leidnud, siis nõnda jäigi. Artiklile pilku peale visates mõistsin, et pilt õnneks sobib, salli sinised värvitoonid harmoneeruvad kogumiku tumesinise taustaga ja pilt on, nagu mu luulekogumikki, mitte kiirelt ja üheselt tõlgendatav, vaid vajab sõnumi päralejõudmiseks vaatamist ja mõtlemist.
Nädalalõpu "Hiiu Lehes" minu luuleloomet tutvustava artikliga saad tutvust teha siin:

http://www.hiiuleht.ee/2015/01/kargest-talveoost-inspireeritud-luule/
Wordpressi-keskkonnast leiad mu pildi koos selle juurde kuuluva mõtisklusega siit: https://kiirisaar.wordpress.com/2014/05/27/peegelduse-peegeldus/






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar