kolmapäev, 8. juuli 2015

Minu hetkelemmikud



Hiigelsuur värskelõhnaline mango-lõhnaküünal, mis põleb kaua ning täidab toa kerge, õrna ja värske lõhnaga
Virsikud, aprikoosid ja nektariinid, mis on magusad ning küpsed
Sidrunheina-aroomivann, mis on parim aroomiteraapia, levitades kõikjale meeldivat ergastavat sidrunilõhna
Uus matistav peitekreem, mis laseb näonahal paista ideaalsena 
Õrn-heleroosa huulepulk, mis annab näole sära
Heleroosa-pruunikirju, pitsitrükiga suveseelik
Pikk must kardigan, mille ma hiljuti Tallinnast ostsin
Kord ja süsteem minu riidekapis ja heameel, et suutsin kõigest, mida ma ei kanna, kerge südamega vabaneda
Minu uus valge jalgratas, millega sõitmine tekitab lendamise-tunde
Ujumaskäigud iga ilmaga ja vee pehme jahedus
Hetked päikeseterrassil ilusa ilma ja hea raamatuga
Chillout muusika
Õhtune filmivalik elutoadiivani pehmes sügavuses
Kollane apelsinilõhnaline pargiroos akna taga
Õitsvate niidutaimede värvid ja lõhnad
See imepehme ja sobiva värvigammaga pleed seal poes, mis ootab veel ostmist 
Mõte sellest, et mu käsikiri "Maja Mineviku tänaval" saab peagi raamatuks
Mõte sellest, et mu lasteraamatu käsikiri "Sirelini kümme katsumust" saab veel enne jõulu raamatuks
Mõte sellest, et mu novellikogu "Õnn algab homme" jõuab samuti veel sel aastal trükki
Teadmine, et varsti on meil uus pereliige, briti lühikarvaline tõukass, kelle tõu eripära "hell hiiglane"
Pehme suvine vihm, milles kõndides ei hakka külm
Amplites kasvavad lopsakad õied, mis on sel aastal suurimad, kui eales varem
Soojad õhtud ja tähised ööd, mille all võib kõndida kaugele
Teadmine, et sõidan varsti Tallinnasse, kohtun uute inimeste ja olukordadega ja jõuan käia kõigis neis kohtades, kus eelmine kord ei jõudnud
Teadmine, et mul on toredad kolleegid, hea töö ja piisavalt võimalusi edasiarenguks
Teadmine, et varsti lavastub mu käsikirja põhjal valminud näidend "Jõetüdruku needus"
Hetked, mil saan oma headelt lugejatelt ja fännidelt sooja positiivset tagasisidet
Lõngapoed ja nende pehmetooniline värvivalik, võimalus teha käsitööd ja valida värve enda äranägemise järgi
Igakuine hetk, mil leian postkastist ajakirja "Saatus&Saladused" uue numbri, mille kaasautoriks ma olen juba hea hulk aega


Tume kirsišokolaad
Loodusfotograafide veebilehed
Psühholoogia-alane kirjandus
Teadmine, et elan Eestimaa ühes kauneimas ja turvalisimas paigas

Mõistmine, et enamus asju on tegelikult olemuslikult lihtsad ja muutuvad ajas üha lihtsamaiks
Kõik päevad, mil veel on suvi




Pilt inspiratsiooniks kohvigurmaanidele: js.online.com
moscamango.wordpress.com






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar