teisipäev, 2. august 2016

Kirjastusel Kentaur on uus koduleht



Kirjastusel Kentaur on nüüd uus ja nägus kodulehekülg, kuhu tasuks lugemishuvi korral igal juhul kiigata. Kirjastus eesotsas kirjastaja Anne-Mari Alveriga on välja andnud mitmeid minu ilukirjandusteoseid nagu näiteks luulekogu ”Võilillelein”, lühiromaan ”Maja Mineviku tänaval” ja novellikogumik ”Õnn algab homme”. Peagi on ilmumas kirjastuse toel ka minu teine novellikogumik ”Tuulemüüja tütar”. Tõenäoliselt veel sel aastal jõuab trükki ka minu sulest pärinev ja seni varem paaris publitsistikaväljaandes järjejutuna ilmunud romaan "Tupiktänavas".

Mul on hea meel teha koostööd antud kirjastusega eelkõige seetõttu, et kirjastuse poolt väljaantavad teosed on kvaliteetsed, kõvakaanelised, heas loetavas kirjas ja korralikul valgel paberil. Samuti on kirjastuse koostöötiim meeldiv ning minu kui autori jaoks alati heasoovlik ning vastutulelik.

Kirjastuse kodulehte ja infot minu teoste kohta saab vaadata siit: http://www.kirjastuskentaur.com/429569245  




Pilt illustratiivne ja pärit Facebookist, ei ole kirjastuse loominguga seotud.












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar