pühapäev, 20. september 2015

Ilmumas on lasteraamat "Sirelini kümme katsumust"



Mu uue lasteraamatu käsikirja "Sirelini kümme katsumust" keeleline korrigeerimine on jõudmas lõpusirgele. Teose on toimetanud Piret Ruustal ja selle annab välja kirjastus Argo. Käsikiri vajab minult veel viimast lihvi ja peagi võtab tööjärje üle kunstnik Epp Marguste, kes teeb mu lasteraamatule illustratsioonid. Epp on illustreerinud ka mu varasemad lasteraamatud "Keteriin Salaaias" esimese ja teise osa, seetõttu peaks mu lugejaile tema kunstiline käekiri olema juba hästi tuttav.
Lugu ise räägib tüdrukust, kelle kodus pole vanematevahelised suhted kaugeltki roosilised. Sirelin võtab nõuks oma vanemaid aidata, kuid seda sootuks iseäralikul viisil.
"Sirelini kümme katsumust" ilmub enne jõulu ja on kenaks pühadekingituseks kõigile lasteraamatusõpradele. 
Siin keskkonnas olen teosest ka varem juttu teinud. Täiendavat informatsiooni leiad näiteks sellest postitusest.


















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar