esmaspäev, 14. märts 2016

Minu lasteraamatute esitlus Hiiu Valla Lasteaias



Täna, emakeelepäeval, 14. märtsil, leidis aset järjekordne raamatuesitlus. Esitlesin Hiiu Valla Lasteaia lasteaiaperele ja kollektiivile oma kolme ilmunud lasteraamatut - "Keteriin Salaaias" 1. ja 2. osa ja värskelt ilmunud lastekirjandusteost "Sirelini kümme katsumust".

Tuli tõdeda, et nõnda noorele, väga erinevas vanuserühmas publikule (3-7a.) ma seni esinenud ei olnudki. Sestap erines see kõigist varasematest ülesastumistest, kuna rääkida tuli nõnda, et see haaraks kõiki lapsi ja pakuks ühtlasi huvi ka täiskasvanuile.
Katkendiks loetud jutt "Viinamarjavihm" paistis vanema vanuserühma lastele iseäranis meeldivat. Lisaks näitasin kaante vahel leiduvaid värvipilte ja kõnelesin sellest lennata ja salailmas seigelda ihkavast lapsest, kes olin kunagi olnud ning mis ajendas mind neid kolme teost looma. Nimelt olin juba väikesena veendunud, et kõik argine, mis mind igapäevaselt ümbritses, ei saa olla ometigi kõik. Kindlasti peab olema midagi veel. Ebamaist, võimatut ja tõeliselt toredat. Lendama õppida mul küll ei õnnestunud, aga andsin selle võime oma ühele raamatutegelasele, Sirelinile. 


Kõik minu kolm lasteraamatut on kõvakaanelised, rohkete illustratsioonidega, välja antud kirjastuse Argo poolt ja saadaval üle Eesti raamatupoodides ning -kogudes.
Emakeelepäeva puhul sai lasteaed rikkamaks mu viimati ilmunud lasteraamatu  "Sirelini kümme katsumust" võrra. Kaks varasemat raamatut Keteriini seiklustega on lasteaial juba olemas. 



Meeldivat emakeelepäeva!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar