pühapäev, 20. märts 2016

Värskelt ilmunud ja ilmumas



Ajakirja "Saatus&Saladused" veebiväljaanne pakub lugemiseks minu märtsilugu "Pikne paradiisis". Sellele saad pilgu peale visata järgneval lingil:

Varsti olen lõpusirgel oma teise novellikogumiku "Tuulemüüja tütar" keelelise toimetamisega. Ühtlasi tunnen määratut rõõmu selle üle, et on olnud mahti astuda sihipäraseid samme selleks, et kirjastus saaks välja anda mu järgmise raamatu. Vastuoksa kunagisele niisama enda lõbuks kirjutamisele on suurepärane tunne tegeleda nüüd eelkõige kõige eesmärgistatuga, mille tulemusena sünnib raamat, uus ilukirjandusteos.
Seega on olnud üpris töine ja rahulolev nädalalõpp. Kui viimane minupoolne lihv antud,  läheb sisu kirjastaja kätte ja seejärel hakkab kunstnik mõtlema kaanekujundusele. 


Kui ma mõtlen lugudele, mida äsja keeletoimetanud olen, siis mu enda isiklikud lemmikud uues kogumikus on "Öö surnute aias", "Tuulest viidud õunapuuõnn" ja mõistagi kogumiku nimilugu "Tuulemüüja tütar". Novellikogumik "Tuulemüüja tütar" saab järjekorras olema juba kolmeteistkümnes raamat, mis minult viimaste aastate jooksul ilmunud. Teos saab kaante vahele tõenäoliselt juba enne suurt suve. Pärast seda hakkan mõtlema lühiromaani "Tupiktänavas" väljaandmisele ja suvepuhkuse plaani jääb uus lasteraamat.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar