pühapäev, 29. november 2015

Ilmunud on minu kümnes ilukirjandusteos, novellikogu "Õnn algab homme"



Tõelise aastalõpukingitusena minu jaoks on nüüdseks ilmunud ka minu kümnes ilukirjandusteos. Pimedal sombusel novembrilõpul nägi trükivalgust mu kallis ja kauaoodatud novellikogumik "Õnn algab homme", mis kätkeb eneses väga eritahulisi psühholoogilise ainestikuga novelle, mida ma aastate vältel kirjutanud olen ja mis on ka perioodikas avaldamist leidnud.
Samuti on jõudnud minuni autorieksemplaride kopsakas pakk, millel käisin reede õhtul postkontoris järel. Kaalu oli sellel pea kaheksa kilo, nii et jõudsin paki vaevu koju tarida.:) Kirjaniku õnnelikud hetked. :)
Novellikogumiku "Õnn algab homme" leiab nii Rahva Raamatust kui Apollost. Täpsemaid andmeid vaata Rahva Raamatu kodulehelt, mida saad kiigata siit.


Tagakaanetekst: 



Kuidas püüda kinni õnn, see läbinisti hoomamatu homne unelm, mis libiseb igal uuel hommikul jälle ühe päeva võrra edasi? Kas ta jääbki saabumata, sest pikisilmi oodatav „homme” on alati kuskil eemal, haardeulatusest väljas.
Õnneotsingute ja enesega rahu tegemisega on kimpus enamik Kiiri Saare lugude tegelasi. Mõned neist leiavad ennast, teised kaotavad, kogedes otsingute käänulisel teel kõike, mida inimeseks olemise kirev värvispekter pakub.


Raamat on väljanägemiselt igati ilus ja kvaliteetne, mahult 204 lehekülge ning kõvakaaneline. Väljaandmise eest seisis hea kirjastus Kentaur eesotsas kirjastaja Anne-Mari Alveriga, kaanekujunduse tegi Margus Leibak. Teose ilmumiskuu: november 2015










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar