laupäev, 4. jaanuar 2014

Kokkuvõte möödunud aastast

Iga aastavahetus sütitab hinge mõne salasoovi, mida loodame uuel aastal täituvat. Mõtiskleme olnu üle ning vaatame pisut teistmoodi ootusega tulevikku. Silmitseme taeva poole lendavat värvilist tulevihma, lööme kokku šampusepokaale, soovime lähedastele õnne ja tervist ning oleme rõõmsad, et nad on meiega.
Möödunud aastat võin lugeda väga töiseks, tegusaks ning kordaläinuks. Mulle eneselegi üllatuseks nägid minult ilmavalgust tervelt kolm romaani. "Ruubeni liblikad: Jordan," "Keteriin Salaaias 2" ja "Punamütsike kakssada aastat hiljem."
Osalesin kahel Eesti Luuleliidu poolt korraldatavatel luulevõistlustel "Luulekevad 2013" ja "Kuldne kaseleht 2013". Mõlemalt võistluselt valiti mu loomingut paremiku hulka, mis nägi ka trükivalgust.
Ajakiri "Saatus" ühines ajakirjaga "Saladused" ning mu koostöö uue nime ja kuju saanud väljaandega jätkub. Seega, kui mul põhitöö kõrvalt ikka aega ja jaksu jagub, võite ajakirja "Saatus&Saladused" kaante vahelt iga kuu leida minult ühe uue novelli. 
Mõte on parimatest novellidest panna kokku kogumik ning trükki anda oma esimene luulekogu "Võilillelein." Millalgi tahaksin kirjutada veel ühe lasteraamatu ning ühe tõsisema, läbinisti realistliku, sisekaemusliku romaani täiskasvanuile, mida alles mõtteis küpsetan. 

Soovin kõikidele oma headele lugejatele, sõpradele ning tuttavatele ÕNNELIKKU UUT AASTAT! Aitäh, et mu loomingu raamatupoodide ja raamatukogude riiulitelt üles olete leidnud, suur tänu kõigi heade soovide ning tähelepanu eest!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar