teisipäev, 6. november 2012

"Keteriin Salaaias" peagi ilmumas

Novembri lõpupoole näeb trükivalgust ka mu esimene lasteraamat "Keteriin Salaaias."
Tõtt-öelda oli see mu kõige esimene käsikiri, mille ma üldse kirjutasin. Pakkuda otsustasin seda alles sellel suvel ja mul on väga hea meel, et selle sai just kirjastus Argo.

Tagasi mõeldes, võib-olla oligi Keteriini lugu see, mis mu 3 aastat tagasi kirjutamise juurde tõi. Mingi hetk, mil tekkis pisut rohkem vaba aega, tundsin, et tahan oma fantaasia kuidagi ära kasutada. Nõnda sündiski lasteraamatu kirjutamise idee. See pani mu looma tervet hulka eriskummalisi tegelasi - Kreebut, nahkrotte, ämmelgaid, siilisiirisid, Kudumammat, ümisejaperet, kammkarusid, nurrulinde  ja hulga muid veidraid ja kummalisi olevusi. Nad elavad ühes täiskasvanute pilgu eest varjatud maailmas -  Salaaias, kuhu väike Keteriin leiab läbi kummalise juhtumuse pooljuhuslikult tee. Tänu leitud salamaailmale muutub üksildase tüdruku elu kõige sündmusterohkemaks seikluseks.
Raamatu annab välja kirjastus Argo. Teos on kõvakaaneline, 128 lk, toimetaja on Helle Tiisväli ja illustraator Epp Marguste.
Vaata ka kirjastuse kodulehte, kus leidub teose pikem tutvustus. Seda saad teha siin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar