esmaspäev, 9. aprill 2012

Tekster ja mu persoonilugu on tagasi!


Täna veebis kolades ja juhuslikult veebiajakirjale Tekster klikkides tabas mind mõningane, ma ütleks, et isegi positiivne üllatus. Nimelt oli leht vahepeal ümberkorraldusteks suletud, nii et mu hoole ja armastusega ajakirjaniku küsimuste põhjal valmis treitud persoonilugu sai seal rippuda kõigest kaks päeva, enne, kui salapäraselt haihtus. Elus on kahtlemata palju hetki, mille üle rõõmustada, ent ilmselgelt polnud see just üks seesugustest. :P
Igatahes, rõõmustagem, et leht on taas tagasi ning lugu ise ripub ka kenasti esilehel üleval, nii et kellel see toona lugemata jäi, saab sellega nüüd kenasti tutvust teha. Lugu kannab pealkirja "Unistustest saab reaalsus, kui neisse piisavalt panustada," ja asub siin.
Üks mu tuttav käis hiljaaegu välja suurepärase mõtteavalduse, mis on ilmselt sobilik selles unistuste realiseerimise kontekstis ära mainida.

"Edukuse mõõde ei sõltugi tihtipeale ainult andekusest, vaid pigem järjekindlusest ja visadusest jääda endale kindlaks ka hoolimata ajutistest tagasilangustest. Neid kogeb absoluutselt igaüks, kes on võtnud eesmärgiks end teostada. See pole mitte midagi ebatavalist, pigem reeglipärane asjade kulg. Ent vee peale jäävadki ainult need, kelles on visadust end sellest mitte heidutada lasta."

Aitäh, J. Su mõtetest oli mulle palju tuge just neil hetkedel, mil enesesseusk ei kippunud just mu parim sõber olema. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar