esmaspäev, 25. detsember 2017

Minu jõululugu "Kaks naist ja vana maja" on ajakirja vahendusel veel saadaval



Ajakirja detsembrinumber on veel viimaseid päevi müügil, kuniks jõulukuud jagub. Olemuselt olen ma võrdlemisi kannatlik ootaja, kuid kuna kuu hakkab juba läbi saama ja ajakirja endiselt mu postkastis ei ole, siis ostsin, soovimata sellest ilma jääda. Ostsin sel lihtsal põhjusel, et kogun enda ilmunud lugusid, olgugi, et paremik on hiljem nagunii plaanis raamatuna välja anda.
Jõululugu Hälist, Margaretist ja vanast majast tundus mulle endale kuidagi liiga oluline, et sellest trükitud kujul ilma jääda. Lugu pole küll täielikult autobiograafiline, kuid on seda siiski osaliselt. Õnnestus sellesse panna teatud isiklik emotsioon, mida kalliks pean.
Jõulurahu, kallid lugejad!








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar