kolmapäev, 30. oktoober 2019

Maakonnaleht Hiiu Leht pajatab mu lasteraamatu "Panter Pauli pole olemas" sünnist



Meeldiv tõdeda, kohalik maakonnaleht Hiiu Leht pajatab niisamuti mu uue lasteraamatu "Panter Pauli pole olemas" sünnist, mille sünnidaatumiks võib pidada ilusat kuupäeva: 25. oktoober. Värvilist Nädalalõpulisa sisaldaval seitungil õnnestus nädalavahetusel Eestimaad tabanud määratu saju tõttu mu postkastis kõigepealt ebakaubanduslikult läbi liguneda, alles siis jõudis häälekandja mu köögilauale. Eks sellest ka see pisut lopergune välimus, mida otsustasin siluda paari viimase hilise sügislillega, et ülesvõte saaks kübeke värvirõõmsam, kuigi, nagu näha, suurt tolku sellest polnud, märkimisväärset värviküllust looduses sellisel aastaajal enam näha ei ole. Seda enam on see leitav mu uuest lasteraamatust, mis sai tänu kunstnik Andres Kuurale silmipimestavalt värviline ja rõõmus. Loomingu puhul suuresti nii ongi, et me loome vaimusilmas just seesuguse maailma, mis lähtub meie endi seest ja seetõttu mu lasteraamat just selline ta saigi, värve ja rõõmu igatsevale pilgule palju pakkuv.

Ega suurt muud aiast enam vaasi krabada polnudki. Õues sajab esimesi suuri räitsakaid ja paistab vaheldumisi päike. Heitlik see eestimaine ilm, nagu inimese meelgi.  Ega ma tõttöelda, pimedusega lööduna, ise teadnudki, et mingi sellekohane uudis minu loomingu kohta ilmunud, selles osas valgustasid mind hoopistükkis mu abivalmid töökaaslased. Et kas ma ikka teadvat. Näe, ei teadnudki, aga aitäh, armsad inimesed, kes te uudise mulle kätte juhatasite. Teinekord on ju ikka hea, kui su tegemisi märgatakse ja need kellelegi korda lähevad.
Foto minust on küll selline rohkem noorpõlvelaadne, mil sai kooli kokkutuleku jaoks ennast raasike siledamaks sätitud, kuid küllap siiski piisavalt äratuntav. Nii see on, raamatupakk kirjastus Heliose päikesekujutist kandva kleepsuga ootab mind elutoalaual. Pidulik hetk šampuse ja lillede jaoks. Raamatule müügiõnne ja teile mõnusat lugemist! 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar