teisipäev, 29. oktoober 2019

Ilmunud on minu uus lasteraamat "Panter Pauli pole olemas"


Ilmunud on minu kauaoodatud kaunikene, uus lustakas laste loomaraamat "Panter Pauli pole olemas", võrratute värvirõõmsate Andres Kuura illustratsioonidega, mis pajatab lõbusas lastepärases võtmes Aafrika asukate eluolust. Loodetavasti tekitab teos teis kõigis samalaadse sooja ja värvilise tunde, mida pakub vaataja silmale see võrratu esikaas. Raamat sisaldab ohtralt lustakaid illustratsioone ja meelelisi rännakuid kaugele lõunamaale. Teose andis välja kirjastus Helios. Tuhat tänu kõigile headele inimestele, kes minusse uskusid ja aitasid mu järjekordsel unistusel teoks saada.
Raamat on saadaval nii Rahva Raamatu kui Apollo müügiketis, niisamuti  on teos leitav kirjastus Heliose kodulehelt päris meeldivalt taskukohase hinnaga. Parim kingitus lapsele on raamat! Miks mitte hakata varakult mõtlema jõulukingituse soetamisele. 








Sisu tutvustav tekst tagakaanelt:

Mida te tahate?“ küsis panter Paul. 
„Midagi ei taha, lihtsalt sind vaatame,“ ütlesid leopardikutsikad.
„Mida te siis näete?“ uuris panter Paul edasi.
„Näeme seda, et sa pole mingi panter, vaid hoopis leopard nagu meiegi,“ hüüdis talle leopard Lembit puu alt.
„Mida sa veel välja ei mõtle,“ torises panter Paul. „Pole ma mingi leopard. Kogu meie suguselts on pantrid!“
„Pantreid pole olemas,“ jätkas leopard Lambert veendunud häälel.
„On küll, ma olen täitsa olemas!“ oli panter Paul nördinud. „Mul on pikk saba ja ilus must kasukas. See on igal juhul vingem kui teie tobe täpiline karv.“
„Sa oled hoopis jaaguar!“ ei jätnud Lembit järele. „Must jaaguar!“
Vihane Paul hüppas puu otsast alla. Alati, kui leopardid olid kohal, juhtus midagi halba. „Ma ei ole ei leopard ega jaaguar ega lõvi ega elevant. Ma olen panter!“ susises ta. „Saage ometi aru!“
Leopardid Lembit ja Lambert hakkasid uuesti itsitama. Seda nad tahtsidki, et Paul kannatuse kaotaks, see oli nende meelest väga naljakas.


Autoriõigus: Kirjastus Helios, Kiiri Saar ja Andres Kuura 2019 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar