reede, 7. juuli 2017

7.07.2017



Ilus kuupäev ja pulma-aastapäev. Numbritega on mul alati olnud veidike kummaline suhe. Sõnad on minu maailm, neis tunnen end iga ilmaga, ka vihmasel päeval, turvaliselt ja koduselt. Numbrite, mis iganes numbrite suhtes olen tundlik. On ilusaid numbreid, nagu see tänane. On numbreid, millest justkui tahaks head uskuda. Et nad tähendavad midagi. Et sellele või tollele lootes läheb hästi. Olgugi, et nad ei pruugi omada mingit sügavamat tähendust peale teatava kombinatsiooni. Õiged numbrid lotopiletil võivad lahendada nii mõnegi olmemure. Õigete numbrite abil orienteerume siinilmas. Leiame üles tänavaid ja sihtkohti. Positsioneerime endid ega lähe kaotsi. Tunneme end pisut turvalisemalt. 
On numbreid, mis kriibivad. Seda puhul, kui need tähistavad mingit väärtust, mille üks inimene on teisele andnud ühiskondlike kokkulepete näol. Sellistest numbritest ei taha ma vahel midagi kuulda. Kas ma olengi näiteks niipalju väärt, kui palju ma palka saan? Või raamatuid müüa suudan? Säärased tõlgendused on enamasti meelevaldsed ja läbinisti subjektiivsed.
Numbrid on ka aeg, kiirustamine, kaduvuse teetähis, kõik see kokku. Siinkohal tasub meenutada väärt mõttetera - Miski ei tähenda midagi, kui me sel tähendada ei lase. Ja vastupidi. 


Pilt: internet








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar