pühapäev, 29. mai 2016

Minu teise novellikogu "Tuulemüüja tütar" koostamine edeneb!



Kõige värskema informatsiooni kohaselt on toimetajal mu teise novellikogu ”Tuulemüüja tütar” toimetamine kusagil poole peal. Veel pole minuni jõudnud ka kirjastuse kunstniku poolt tehtav kaanekujundus, aga värskemate uudiste puhul jõuab sellekohane info kahtlemata ka peagi teieni. Seega võtab raamatu tegu veel pisku aega, aga nii see tavaliselt ongi. Kiirustades ja üleöö ei sünni miski. Kuid põhimõtteliselt on minu poolt tehtav valmis. Ehk veel mõned keelelised pisitäpsustused toimetajaga ja mõttevahetus kunstnikuga kaanekujunduse osas, kui see peaks vajalikuks osutuma. Momendil jääb üle tunda vaid kõditavat uudishimu, missugune mu uus ilukirjandusteos siis seekord saab. Sedapuhku siis juba kolmeteistkümnes! Ilusal valgel paberil ja kõvakaaneline, seda kindlasti. Kvaliteedi osas järeleandmisi ei tule. 

Nagu ka esimene novellikogumik "Õnn algab homme", koondab teine raamat "Tuulemüüja tütar" paremiku varem ajakirjanduses ilmunud novellidest, mis esimese raamatu kaante vahele ära ei mahtunud. Minu kaastöö publitsistikaväljaannetele on väldanud juba üle nelja viljaka aasta, mil iga kuu on midagi uut sündinud ja raamatute tarbeks sai paremik välja selekteeritud. Pilt, mida hetkel teiega jagan, on illustratiivne ja pärit näoraamatu ammendamatust varasalvest, raamatu kaas valmib minu soovide järgi ja tuleb väga kunstipärane, pisut ehk maalilik, kuna maalikunstist ei saa mulle eales küllalt. 










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar