pühapäev, 20. oktoober 2013

"Saladused" jätkab "Saatus&Saladused" koosseisus

Pisut ka taas uudist. 
Ajakiri "Saladused" ühines omanike kokkuleppel ajakirjaga "Saatus" ning hakkab igakuiselt ilmuma uue nime all, väljaandena "Saatus&Saladused". Toimetaja Anne-Mari Alveri sõnul on uus ajakiri veidi mahukam, aga sisuliselt sama ning kirjutajaid ja toimetajaid puudutab muudatus vähe.
Oktoobrinumbris, ajakirja esmanumbris, ilmus ka üks mu novell "Lugu sellest, kuidas Kersti ostuhullusse sattus."
Ajakiri kadus nii kähku letilt, et ma pole seda ise veel käes hoida saanudki ja kahtlane, kas seda Hiiumaalt enam leiabki. Sestap palusin toimetusel endale oktoobrinumber saata, kuna mul on kombeks koguda ilmunud materjale.
Veebiaadressilt http://www.destaterepublic.com/gallery/photo/kristiina-nikolayeva-for-saatus-ja-saladused-magazine/ leidsin ka ajakirja kaanepildi, mille lisan siia.
Edaspidi võib mu lugusid siis leida uue nimega ajakirja kaante vahelt. Mingist sisemisest vajadusest olen neid kirjutama jäänud ning küllap vajan seesugust väljundit samamoodi, nagu lugejad mu lugusid. Oleks vaid rohkem aega, et kõigeks aega leida. 
Uue nimega ajakirjale aga loomulikult palju edu ning õnne! 
Ajakirjas leiduv lugu on pühendatud mu vanaemale. 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar