laupäev, 29. oktoober 2016

Minu värske novellikogu "Tuulemüüja tütar" nüüd ka Hiiumaal müügil!



Asjalood on nüüd siis sealmaal, et võtsin end kokku ja sain raamatupaki lõpuks Magnuse ärisse müüki viidud. Ega ma muidugi suurem asi raamatukaupmees pole, ega ole seda kunagi pigem kirjainimesena endast eeldanudki, kuid samas on justkui on heaks tavaks saanud kodusesse raamatupoodi ise oma ilmunud raamatud müüki viia ja kodukandirahvale taskukohasemat ostuhinda pakkuda.

Seega on hiidlastel juba paar päeva võimalus siitsamast saarelt endale soetada mu värskeim ilmunud ilukirjandusteos, novellikogu "Tuulemüüja tütar". Nii et kes Kärdlasse satub, ikka treppi pidi üles Konsumi poe teisele korrusele raamatupoodi, kus kogumik on müügil sõbrahinnaga. Teose leiab uute raamatute väljapanekuriiulilt. Samuti on kogumik leitav ka kohalikust Hiiu Valla Raamatukogust.
Mõistagi võib novellikogu endale hankida jätkuvalt ka Rahva Raamatust, Apollost või kirjastuse Kentaur kodulehe kaudu.

 
Kuna käin praegu tööl endale iseäranis sobiva graafiku alusel - kõik mu hommikuid on päris pikalt vabad -, siis ühel säärasel alustasin ka ajakirjale detsembriloo kirjutamisega. Tõenäoliselt jõuan sellega juba homme ühele poole. Lugu sisaldab endas mõtiskluselaadset sõnumit ühele erilisele, alles hiljaaegu mu ellu tulnud inimesele. 


Pilt on illustratiivne ja võetud internetist.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar