teisipäev, 20. detsember 2011

Jõulukaunistuse idee


Kuna pühad on kohe-kohe käes ja kõik nagunii tegelevad kodude jõulumeeleolusse rüütamisega, siis korraks natuke ka kirjandusvälist juttu.
Hiljaaegu kaubanduses sobrades jäi mulle silma üks huvitav lamp. Kuigi ta tundus toonilt mulle selline armas ja sobis suurepäraselt mu toa värvidega, tundus ta samas selline pisut buduaarilik, mis ei paistnud esiotsa õieti kuhugi kõlbavat. Olin just ostmise mõttest loobumas, kui kõrvalriiulil kuhjas kõikmõeldavaid jõuluvalgusteid silmates turgatas mulle korraga pähe üks sootuks teistsugune idee. Ostsin lambi ära, lisaks sellele ka LED jõulutulede komplekti, kinnitasin lambi kardinapuu külge, pistsin lambi sisse jõulutuled ja sain seesuguse omapärase pühadekaunistuse, mis särab pimeduse saabudes mu aknal nüüd nagu peotäis taevatähti.
Kel leidub elamises mõni sarnane õhukesest riidest läbikumav lamp, ehk saate siit pühade tarbeks laheda idee. Kasutage kindlasti LED valgusteid, kuna ned ei lähe riidega kokkupuutel soojaks ja ei muutu tuleohtlikuks.
Kaunist pühadevalgust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar