neljapäev, 14. veebruar 2013

Sõbrapäevatervitusi



Mõlemad mu blogid on vahepeal saanud uue välimuse, kuna natuke värskendust kulub silmale kahtlemata ära. Selle vahega, et elamises käärid käised üles ja tõstad tugitooli teise kohta, virtuaalkeskkonnas mängid hiirekliki abil värvide ja kujundusega. Kõik tundub märksa lihtsam, lõbusam ja vähem vaevanõudev, kuigi võib-olla natuke mittepäris, nagu kogu selle virtuaalsusega ikka olema kipub. Omamoodi tähendus on ka sel päises näha oleval aknal. Enamik mu loomingust on sündinud just selle akna all istudes, mil ma vahepeal pilgul üle pirnipuu olen rännata lasknud.
Loodan, et tunnete end siin uue kujundusega keskkonnas mugavalt ning käite ikka aeg-ajalt mu pajatusi lugemas.
Kuna täna on sõbrapäev, siis soovin kõigile lugejaile loomulikult ka kaunist ning sõpraderohket sõbrapäeva!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar