kolmapäev, 9. mai 2012

Minu kevad Wordpressis


Viimasel ajal on mu wordpressi blogi päris paljude looduspiltide võrra täienenud. Kuna parasjagu on selline ilus ja alles puhkemas aeg, leidub klõpsimisvõimalust peaaegu kõikjal. Praegu köidab mu tähelepanu millegipärast kõige enam veepeegeldus – see on nii rikkalikult värvi- ja nüansirohke, hetkes muutuv ja täis salapära. Peegeldus – see on justkui alateadlik tahe reaalsusest kõrvale astuda maailma, kus kõik on sootuks teisipidi, ümberpööratud väärtusi kandev ja seevõrra ka märksa mängulisem. Kel huvi looduspiltide, eriti Hiiu olustike ja selle vastu, kuidas tuleb kevad Hiiumaal, vaadake seda siit.
Lood, mida ma sinna kirja panen, pole tegelikult päris juhuslikud postitused, vaid pigem eesmärgipärane tegevus rakendada enda emotsionaalset olemist ja seeläbi arendada ka kunstilist kirjutamist. Mõnes mõttes on mul endalgi huvitav jälgida, mis sellest kõigest tuleb - alustasin novelliga, jätkasin luulega, nüüd lühiproosa ja loodusfotograafia. Ideaalis peaks mingi paremik sellest kõigest arvatavasti kunagi ka kaante vahele jõudma, ent millal ja mis vormis, see pole hetkel otseselt eesmärk.  Praegu kõigest naudin seal keskkonnas olemist, kus, ma usun, leidub mind isegi märksa enam kui siin.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar