pühapäev, 3. august 2014

Trükki jõudnud luuleread

Mõned trükki jõudnud luuleread ajakirja "Saatus&Saladused" augustinumbrist, mis leiab luuleveerust lk.61 Kõigi trükivalgust näinud luuletustega tee tutvust ajakirja vahendusel.









MA OLEN RAAMAT


sel päeval, mil lõi õitsele pimedus
muutusin ma hääletuks nagu vihm
vanaks nagu raamat
kasutuks nagu unistus


ma olen raamat
mille pealkiri põletab vargsi
su alateadvuse ääremaid
loe mind
seal tänavalampide külmas kumas
loe mind korra veel





MERETAGUNE

õhtune valgus
keerleb aegamisi ümber puude,
maalides su tumedaile kulmudele
nähtamatuid mustreid


tõstes aegamisi pilgu,
silmad sa kauguses korraga
meretagust õnne
ilu ja armastust
ning seda pooluskumatult vaatama jäädes
laskub läbipaistev naeratus

aegamisi su punaseile huulile
justkui suvelõpupäike




HINGELUMI

Mõnel hingepimedal
Tähistaevata ööl
Mil ilmsi uitaja ei leia und
Langeb vastu mu südame
Tuhme aknaruute
Ikka veel
Su huulte valget
Õielehelund





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar