reede, 21. oktoober 2011

Minu artikkel päevaloona Teksteris esilehel!


Nii. Ja vahepeal üks kiire uudis. Nimelt tegi hiljaaegu Teksteri toimetus mulle ühe väga üllatava ja toreda ettepaneku – kirjutada nende väljaande järgmisele numbrile esilehelugu, ehk siis, nagu nad ise ütlevad, päevalugu.
Kuna külastasin hiljaaegu Madeirat ja need elamused olid mulle endale hetkel kõige meeldejäävamad, pakkusin, et kas see võiks olla reisimuljeid kajastav, millega nad ka kenasti nõusse jäid.
Lugu sai ise eile (neljap, 20.okt.) üles ja asub siin:

Seda saab täiesti tasuta lugeda, nagu kõiki teisigi Teksteri päevalugusid ning loole olen lisanud  ka 5 meeleolukat värvifotot, mis kindlasti siia blogisse üles ei jõua, seega soovitan kõigil tulla tutvuma! Kuna lugu tervikuna ise on märksa pikem, ei mahtunud see esilehele täies mahus üles, kuid seda saab täisversioonina lugeda loo lõpus leiduval lingil. Selleks tuleb küll sisse logida, aga ehk pole see ülemäärane vaev J, sest lugu ise sai väga lahe ja muljeterohke ning kuna nad soovisid seda kindlasti täies mahus säilitada, siis pakkus toimetus välja sellise paindliku lahenduse, et terviklugu ilmub järjeloona kolmes osas ja selle leiab sisse logides järjejuttude alajaotusest.
 Siin blogis ma Madeira reisist taolises humoorikas võtmes kindlasti rääkima ei hakka, et kaitsta Teksteri õigusi.
Lisan lõppu lihtsalt ühe tutvustava lõigu, et teis huvi äratada:

„Kuule, see puu kasvab mul ju lillepotis!“ teen linnaparki läbides järgmise avastuse, silmitsedes hiigelkõrget noliinat, milles olen võimeline ära tundma oma armsa paarikümnesentimeetrise toataimekese, mida kodus aknalaual poputanud olen, kuid mille latv küünitab end ülisoodsas kliimas, mis ei tea mitte midagi kehvast suusailmast, kuhugi pilvepiiri poole ja mille elevandijala-sarnase tüve ümbert ei ulatu õieti kinnigi võtma.
Kuna suveperioodil praktiliselt ei saja, on paljudes parkides hiigelsuurtele tahvlitele üles paigutatud kõikvõimalikke fotonäitusi.

Piltidel on ühest Madeira botaanikaaiast pärinev, lopsakalt õitsev taimeke ja teisel fotol vabaõhunäitus Madeira moodi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar