kolmapäev, 19. oktoober 2011

Madeira rohelusse ära kadudes

Nonii. Ja nüüd olen ma küll piisavalt kaua siit eemal olnud, seega on vist küll viimane aeg end näole anda. J
Vabanduseks ütlen ehk niipalju, et olin vahepeal ära, Madeiral, ja mul on ilmselt plaanis siia üles riputada üsna palju meeleolukaid fotosid sealsest uskumatust troopikast.
Tõtt-öelda kahtlesin ma algul natuke, kas ma üldse hakkan siia oma reisimuljeid kirja panema, kuna mu blogi üldine suunitlus on siiski eelkõige enda loomingu ja sellega seonduva kajastamine.
Aga samas võiks seda siis võtta ehk seesuguses võtmes, et kas reisimine ja muu maailma muljed pakuvad inspiratsiooni ja kui, siis missugust. Kuna olen üsna suur loodusefänn, siis ilmselt oskate isegi vastuse ära aimata.
Foto on tehtud botaanikaaias, selle taga laiub mäeküljel Madeira pealinn Funchal, kus paiknes ka mu hotell ja taamal loksub mõõtmatult suur ja sinine Atlandi ookean, mis püsib tänu Golfi hoovusele aastaringselt soe. Pildil nähtavad lilled on madeiralaste rahvuslilled estreliciad, mida nad armastavad oma kõiksugu erinevatele suveniiridele maalida.
Kokkuvõtvalt oli igati vinge ja äärmiselt meeldejääv reis, aga sellest kõigest siis juba natuke hiljem.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar