esmaspäev, 7. november 2011

Nimepäevast

Täna, 7ndal novembril on siis seesugune kummaline ja omamoodi vahva päev nagu minu nimepäev. :) Toreda kokkusattumusena jõudis postkontoris just täna minuni üks armas fännikingitus, mille üle on mul loomulikult ülihea meel.
Kuidas ma siis üldse sain selle pisut omapärase ja suhteliselt harva esineva nime?
Mu isapoolsel vanaemal, kes oli üks väga armas inimene, oli selline tore komme pidada kaustikut, kuhu ta mõnikord nimesid üles kirjutas, kui mõnda huvitavat ja teistsugust kuulma sattus. Ja nii juhtuski, et tema poolt pakutu saigi minu nimeks.
Eestis vist sellist väga suurt nimepäeva tähistamise kommet pole, aga sellegipoolest võib seda võtta igaüks just nii nagu sobib. Mina näiteks võtsin vastu õunakoogiga, kuna õunauputus ses sügises näib kestvat.

Jätkuvalt toredate kohtumisteni ja tänastele nimepäevalistele ka parimad õnnesoovid minu poolt!


1 kommentaar:

  1. Südamest õnne ja ootan suure huviga uut raamatut!

    VastaKustuta