laupäev, 13. august 2011

Kommentaariks fotodele

Esimene foto, kus ma seisan viinapuude juures, on tehtud koduaias. Sellest paigast on tegelikult siin blogis olemas ka üks varasem versioon, rohelises kleidis, teema all „ Asjad, mis mulle meeldivad.“ Sein on suveköögi valgeks lubjatud sein, millel kasvasid kunagi elulõngad, nüüd on selle aga vallutanud lopsakad nägusad metsviinapuud. Foto on tehtud päev enne Kodukandipäevadele minekut.

Maalil nähtav koolimaja pole tegelikult mu lapsepõlvemälestustes sugugi seesugune, see on lihtsalt praegu kooli muuseumis paiknevalt maalilt pildistatud ja nõnda nägi ta välja ikka üsna igiammu, enne minu aega. Praegu näeb koolimaja välja seesugune:

Järv asub Paidral, päikseküllase männimetsa sees ja vesiroose seal otseselt ei kasva, aga kollaseid vesikuppe leidub suve keskpaigas küll hulgaliselt. Vesi läheb kiiresti sügavaks, on sellist suhteliselt tumedat tooni, nagu metsjärved ikka, hästi pehme ja üsna soe. Viimati sai paar korda üle järve ujutud, korra isegi hilisõhtuses hämaruses, kui järve kallastel lõõmasid päris mitmes kohas lõkked - üsna lahe vaatepilt. Koht on kujunenud turistidele suhteliselt sobivaks telkimispaigaks.





Leib on Paadi Pagari tehtud Paadi vormileib, mis maksis peaaegu ühe euro (!) ja maitses täpselt samamoodi, nagu ma seda minevikust mäletan. Oli saadaval ka viilutatud versioonis, aga lõikumata kujul tundus kahtlemata ehedam.
Mõned fotod ka kodukandipäevadelt, vanade asjade väljapanekult.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar