teisipäev, 16. august 2011

Autorina rahva veebiväljaandes "Tekster"

Hiljaaegu, kodukandist tagasi tulles leidsin eest ühe üsna vahva pakkumise. Minuga võttis ühendust Teksteri toimetaja Monika Gerne, kellele oli jäänud veebis mu blogi silma ning sellega seonduvalt tegi ta mulle ettepaneku hakata ajalehe kaasautoriks.

Sealt saab juba praegu, aga ka kindlasti edaspidi, lugeda minu loomingust, millest kõik ilmselt siia blogisse ei jõuagi – nii luuletusi, arvamuslugusid, ilukirjanduslikke novelle, järjejutte jne.
Olete kõik teretulnud lugema, aadressil http://eesti.tekster.eu/
Tekster koondab Monika Gerne sõnul endas andekaid kirjutajaid, panustades nende originaalsusele, vaimukale keelekäsitusele ja omapärasele stiilile, kajastades informatiivseid sündmusi nii meilt kui mujalt, nii majandusest, kultuurist, spordist, koduteemadel, keskkonnast, haridusest, ilukirjandusest jpm.
Igatahes tundub mulle üks igati vahva koht, seega soovitan kõigil tutvust teha!

Sellega seonduvalt üks palve kõigile neile, kes kasutavad mu lahkel loal minu blogi materjale minust ja mu loomingust artiklite tegemisel – kuna Tekster soovib ainuõigust minu poolt sinna laetud kirjatükkidele, siis pole soovitatav neid materjale kusagil mujal kasutada. (ntx „Kodukandi radadel“ ja „Luuletus“).
Igatahes toredat tutvumist ja kohtumiseni Teksteris! :-) Kindlasti jätkan ka oma blogi täiendamist siin.

1 kommentaar:

  1. Ja milline on siis praegu arvamus Teksterist, kui oled seda keskkonda juba natukene kasutanud?

    Ma sain ka nimelt kutse, registreerisin end kirjutajaks, kuid ei ole veel midagi seal avaldanud.

    Vastuse võid saata ka mu mailile: lordofmagi@gmail.com

    VastaKustuta