teisipäev, 17. november 2015

Peagi ilmumas minu novellikogu "Õnn algab homme"


Rõõmustavat raamatu-uudist veel.
Juba sel reedel peaks trükikojast välja 
jõudma minu tuliuus, viitteist tugeva psühholoogilise alatooniga jutustust sisaldav novellikogu "Õnn algab homme," mille kaant suisa piiri taga tegemas käidi. Seega on raamat peagi müügil ja ka üle Eesti raamatukogudes saadaval. 

Kas õnn sai alguse eile, algab see täna-homme, aasta pärast või jääb üldse saabumata, küllap sellele müstifikatsioonile oskavadki kõige põhjapanevama vastuse anda mu lugude tegelased. Igav nende seltsis kindlasti ei hakka. Nagu on kirju ja mitmepalgeline inimloomus, on seda ka mu kirjanduslikud karakterid. Mõni neist on laenatud väikeste variatsioonide ja mugandustega päriselust, mõni aga pelk fiktsioon. Sellegipoolest pole miski inimlik - eelkõige kõikvõimalikud inimlikud nõrkused - mu novellide tegelastele võõrad. Seega peaks äratundmist leiduma küllaga. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar