teisipäev, 17. november 2015

Minu uue lasteraamatu "Sirelini kümme katsumust" eeltutvustus


Veel üks Sirelini loo tagakaaneteksti versioon, millest viimaks siiski loobusin ja otsustasin pisut konkreetsema sisukirjelduse kasuks.
Seda saad lugeda sellest postitusest.
Aga järgnevate sõnadega, mis siin keskkonnas ära toon, mu lasteraamat algab ja esmaseks tutvustuseks netikeskkonnas on ehk piisav. 
Täna jõudsid minuni ka raamatu illustratsioonid - vahva putukamaailm ja sekka muidki toredaid tegelasi. Seega on kõik peale kaanekujunduse valmis ja hetkel veel failiformaadis käsikiri peagi trükki jõudmas. Küllap saab peagi ka kaanepilti näha. Senise kujundusega olen rahul ja kunstnikule mingeid ettekirjutusi tegema ei hakka.
Foto, mille praegu postituse ilmestamiseks lisan, pole ilmuva teosega mingit seost, see on kõigest üks FBst leitud juhuslik fantaasiamaailma pilt.
Aga nüüd eeltutvustus:  


Suured inimesed arvavad, et väike olla on hirmus tore. Neil pole aimugi, kuidas nad eksivad. Küllap on nad ära unustanud selle aja, mil nad ise väikesed olid ja keegi neid tõsiselt ei võtnud. Tegelikult on mul oma ema ja isa pärast suur mure – nad on riius. Ka mina olen vahel sõpradega tülitsenud ja tean, et see on väga paha - meel muutub nukraks ja tuju kehvaks, nagu oleks päike kogu aeg pilve taga. Leppimine on suurte inimeste puhul aga tihti keeruline. Mispärast küll, seda ma ei tea.
See on minu lugu ja ma tahan teile jutustada sellest, kuidas ma oma vanemaid aidata püüdsin.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar