pühapäev, 29. november 2015

Minu lasteraamat "Sirelini kümme katsumust" ilmub jaanuaris




Uuema raamatu-uudisena leppisime kirjastajaga kokku, et lasteraamat "Sirelini kümme katsumust" ilmub planeeritud detsembrikuu asemel jaanuari lõpus. Kaanekujundusega läheb veel pisut aega ja see saab kahtlemata olema väga pilkupüüdev ning lastepärane, kunstnik annab parima.

Kindlasti on lasteraamat toredaks kingituseks neile, kel jõuluvana kingikotti pugenud raamatupoe kinkekaart ja peale pühi peamurdmist, mida siis selle eest enda kodusele raamaturiiulile soetada. Lasteraamat on alati väärt kingitus, mis jääb kauaks alles. Sestap kinkige  pühade ajal oma lähedastele 
julgesti raamatupoodide kinkekaarte! Minu kolmas lasteraamat "Sirelini kümme katsumust" jõuab teieni jaanuaris. Raamatu annab välja kirjastus Argo, toimetaja on Piret Ruustal ja illustratsioonid pärinevad Epp Margustelt. 



Antud postituse juures olev pilt on illustratiivne, pärit FBst ja ei ole mu lasteraamatuga mingil viisil seotud. Kuna ma armastan maalikunsti, siis lihtsalt postituse kujundusena hetk tingimusteta hoolimist, mis on mulle alati kuidagi oluline olnud.









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar