teisipäev, 7. juuli 2015

Minu suvist loomingut



Ajakirja "Saatus&Saladused" juuninumber pakub lugemiseks mu novelli "Reisile minuta," millega saab tutvust teha siin: http://www.saladused.ee/reisile-minuta
Ilmunud on juba ka juulinumber, millest leiab samuti minu sulest pärineva novelli "Minu uus elu." Sellest ajakirja veebiversioonis veel juttu ei ole, kuid küllap jõuab ka sellekohane info peagi üles. Ajakirja paberväljaanne on aga juba kuu algusest lahkesti kõigile minu loomingu huvilistele saadaval nii kauplustes kui raamatukogudes.
Selle kuu novell "Minu uus elu" on mõtteline järg juunikuu lühijutule "Reisile minuta," kuid seda saab võtta ka iseseisva loona, mis elab oma elu eelmise kuu novellist sõltumatult.
Heleri, kes heast südamest soostub oma ekskallima neljajalgse lemmiku eest hoolitsema, viib kassi tema päriskoju, Tartusse, tagasi ja jääb majaperemehe reisilt naasmist ootama. Karismaatiline ja alati pisut raskesti mõistetav kunstnikmees Uku aga ei tule. Punakuueline Red kiindub Helerisse iga päevaga üha enam ega nõustu üksi jääma. Nõnda ei jäägi piigal muud üle, kui kassile teadmata ajani seltsiks olla. See on lugu inimese ja looma suurest sõprusest ja erakordsest teineteisemõistmisest.

Kõigile neile, kes läbi huumorikillu suusoojaks "kurdavad", et ma kirjutan kiiremini, kui nad lugeda jõuavad ja juuninumber jäi kahe silma vahele, siis lohutuseks praegu niipaljukest, et Heleri, Uku ja Redi lugu tervikuna jõuab peagi raamatu kaante vahele ja saab teile mõnusaks suvelugemiseks kas rannakotti või siis kodusele raamaturiiulile. Teos kannab sisuga üpris hästi haakuvat pealkirja "Maja Mineviku tänaval."
Kui tõtt rääkida, siis kirjutan ma hetkel tavapärasest märksa vähem, et nautida pikka suvepuhkust ja kõiki sellega kaasnevaid hüvesid. Ilusat suve teilegi, tundke rõõmu soojast suvetuulest, kargest ja karastavast mereveest, õitsvate niitude rambest ilust, suveõhtute ritsikahäälsest sumedusest, koduaia lopsakatest roosidest, maasikate magususest ning meeli ja mõtteid puudutavast ilukirjandusest!
Augustilugu "Armastus pärnaõieteega" jõuab teieni uuel kuul.

Pildil koduaia noor elulõng, mis uude kohta istutatuna muutus kiiresti elujõuliseks ja lopsakaks.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar