laupäev, 18. juuli 2015

Esilavastumas on minu näidend "Jõetüdruku needus"



Aeg lendab kiiresti. Peagi on käes augustikuu ja ühes sellega saabuvad järjekordsed külapäevad minu kodukohas Põlvamaal. Näoraamatu vahendusel olen vahetevahel kiiganud väikese muige ja suure heameelega uuemaid üles laaditud pilte sellest, kuidas kohalik näitetrupp "Pungad", kus astuvad üles nii koolilapsed kui täiskasvanud teatrisõbrad, teeb usinasti näidendiproove minu suvelavastuse käsikirja "Jõetüdruku needus" põhjal. Küll nad võitlevad halva ilma, sääskede ja vaheldumisi kõrvetava palavusega, kuid väljaprinditud lehepatakas on kõigil käes, näitlemise soov suur ning minu poolt kirja pandud tekst peagi peas. See, et mu sõnad midagi sellist väärt võiks olla, et keegi neid suisa pähe tahab vaevuda õppima, on muidugi iseasi ja uus kogemus mulle eneselegi. Esietendus saab Võhandu jõe veerel toimuma 1. augustil, algusega kell 17.00 

Vabaajakeskus ise muutub ajaga üha nägusamaks. Põlvamaal Veriora vallas Leevi külas asuvas Vabaõhukeskuses on valminud mänguväljak ja telkimisplats, lõkkekoht ja parkla, püstitati grillikojad, rajati korralikud kõnniteed ning tehti kogu ala haljastus. Keskuse rajamisega tehti algust 2008. aastal. Vabaõhukeskuse rajamise taga on Veriora valla ärksamaid inimesi koondav MTÜ Võhanduveere. Nägemuseks oli luua piirkonna elanikele ja külastajatele mõnus kooskäimiskoht ning kena puhke­-, vaba aja­ ja looduskeskus. 2009. aastal valmisid vabaõhukeskuses laululava, paadisild, pingid ja kogu ala elektritaristu. 
Vabaõhukeskuses on korraldatud külapäevi, vastlapäevaüritusi, koristuspäevi ja lõikuspidusid, koostöös MTÜ­ga Veriora Valla Kultuur kontserte, jaanipäevi jms. Vabaõhukeskust on võimalik rentida ka telkimiseks, pereürituste pidamiseks ning tähtpäevade tähistamiseks. Samuti on võimalik keskuse territooriumil korraldada laagreid, vahendab LounaLeht.ee. 











Pildid pärit FBi lehelt "Leevi näitetrupp Pungad"










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar