pühapäev, 6. november 2011

"Martin Greeni juhtum" varsti ilmumas!

Nüüd siis selline vahva uudis, et mu teine romaan, kirjastuse Tänapäev noorteromaanivõistlusel 3nda koha saanud põnevuslugu on peatselt ilmumas, jõudes trükki veel enne selle aasta lõppu.
"Sul on väga viljakas aasta olnud," ütles üks mu tuttav tunnustavalt, mille peale suutsin ainult kohmetult ja nõustuvalt õlgu kehitada. Praegu kirjutan ma näiteks oma teises blogis üht kummalist ja pisut müstilist novelli, mis on mõnevõrra erinev mu varasemast loomingust ja pakub mulle selles mõttes huvitavat väljakutset, et see, mis ma kirjutanud olen, jõuab koheselt ka lugejateni.
Novelli "Ööd vahtravalgel" saab lugeda siit: http://kiirisaar.wordpress.com/category/novell-ood-vahtravalgel/
Oma teise romaani kaanekujundust ma veel näinud ei ole, kuna kunstnik alles töötab selle kallal, aga loomulikult olen väga põnevil!
Sellekohast infot kirjastuse Tänapäev kodulehelt: http://www.tnp.ee/ilmumas
Kuna info sel lehel uueneb, kopeerin andmed siia:

  • Tiit Naarits MÄLUMÄNG KOGU PERELE
  • Aino Pervik KIRJATÄHTEDE KEERUKAS ELU
  • John Stephens SMARAGDATLAS
  • Ian McEwan PÄIKESEST
  • Rait Avestik SULEV LUIK
  • RIPLEY´S USU VÕI ÄRA USU 2012: VAATA KUI JULGED
  • Oliver James NAD KEERAVAD SUL NÄRVID UNTSU
  • Edwin Raphael TÄIELIK UNENÄORAAMAT
  • Ljudmila Ulitskaja IMAAGO (Sari „Punane raamat“)
  • Reeli Reinaus TAVALISED HAMBAHALDJAD (lastele)
  • Gerda Kordemets, Anne Tuuling SULEV NÕMMIK: „KUI NÄEME, SIIS TERETAME!“
  • Avo Kull KAUBAMAJA (romaan Eesti elust ja kapitalismi arenemisest 1990ndate keskpaigas)
  • Kiiri Saar MARTIN GREENI JUHTUM (noortele)
  • Teesi Viisimaa VELLO VIISIMAA. Lauldes vihmas
  • Marc Eliot AMEERIKA MÄSSAJA. Clint Eastwoodi elu
  • E. M. Remarque TAGASITEE

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar