esmaspäev, 7. november 2011

Blogistatistikat

Kui ma oma blogi pidamise peale nüüd natuke tagasi mõtlen, polnud mai keskpaigas, mil sellega algust tegin, mul õigupoolest kuigivõrd aimu, kas mul üldse jätkub tahtmist ja viitsimist blogimise kui sellisega püsivalt tegeleda ja aeg-ajalt siia midagi üles riputada. Lähenesin asjale lihtsalt heas usus, et ma ei mõtle ülemäära ette ja eks näis, mis saab! :)
Nüüd on suvi mööda läinud ja jahedasse novembrikuuse jõudnuna on mul tunne, justkui oleks sellest keskkonnast saanud mingi omamoodi kodune paik, kuhu tulen justkui sõprade keskele, et vahel uuemat informatsiooni jagada.
Veel toredam on aga tõdemus, et olenemata sellest, et ma iga päev siia kahtlemata kirjutama ei jõua, kuna puhtfüüsiliselt pole see lihtsalt võimalik, elab see blogi justkui oma elu – siiski te külastate ja loete siin iga päev, vahel lausa üllatavalt rahvarohkelt, mille eest loomulikult suur tänu, et olete mind märganud ja mu tegemiste vastu jätkuvalt huvi tunnete!
Nüüd ma ei teagi, kas teid huvitab ka statistika, või kas on üldse hea toon seda avalikustada, kuigi olen märganud, et mõnel pool seda siiski tehakse. Seega mõtlesin, et võiksin ära tuua mõned numbrid.

Vaatamiste arv alates maikuust:             pisut üle 2200
Kõige sagedamini külastatud kuud:         juuni, 580 vaatamist ja oktoober, 430 vaatamist
Aktiivseim külastanud välisriik:              Ameerika, pisut üle 60 külastuse
Kõige kaugeim külastus:                        India
Populaarseim teema:                             Koputades kirjastuse uksele

See kõik viib mind mõttele, et päris ilmaasjata ma ilmselt siis siia ikkagi ei kirjuta, kuna huvi kui selline näib täiesti olemas olevat. Kommenteerida te ilmselt eriti ei söanda, nagu ma aru olen saanud, :) kuigi tegelikult võiksite seda täitsa vabalt pisut aktiivsemalt teha, kui vahel tunnete, et tahate midagi öelda või kasvõi üht-teist küsida. Või kui on omapoolseid ettepanekuid, millest teile lugeda meeldiks. Seda enam, et olen seadistanud niimoodi, et kommenteerida saab täiesti ilma sisse logimata.

Aga olge sama lahedad edasi ja kiigake aeg-ajalt ikka siia!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar