pühapäev, 20. aprill 2014

Timo Lige kantaadi "Pimedusest valgusesse" esmaesitus


Reedel, 18. aprillil toimus Kärdlas Kabeli tn. palvelas Timo Lige kantaadi "Pimedusest valgusesse" esmaesitus. Kaasategevad olid Helje Ugam, Astrid Nõlvak, Joanna Jürimäe, Siim Liik jt. 
"Kontserdiproovideks jäi vähe aega ja me oleme rohkem sellised kodukootud," tunnistab Timo,"ent seda, mida teeme, teeme südamega." 
Kunstipärased, seinale kuvatud mustvalged ekraanikujutised toovad kuulajaini sõnumi pimeduse ja valguse olemuslikkusest.
"Mul on tunne, et kõik ongi kogu aeg nii olnud," võib lugeda ekraanilt. "Et see ongi tegelikkus. Olen otsekui tühjaks voolanud anum, kes ei mäleta, mida ta kunagi eneses kandis. Kuid kui kõik on kogu aeg nii olnud, miks ma siis kannan endas seda hulluksajavat tungi millegi muu järele? Ma olen väsinud pimedusest. Kas öö ongi tõelisus? Kui on pimedus, peab olema ka valgus."
Tunniajalise kontserdi sisse mahub hulgaliselt head muusikat, mis täidab puupüsti täis saali igat nurka. Meeleolukast kontserdist mõned pildid, ühtlasi kõigile mu blogi külastajaile ja armsatele lugejatele ilusat päikeseküllast ülestõusmispüha!


















Vaata ka kontserdiülekannet:https://www.youtube.com/watch?v=p2CBrA3iuVc








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar