laupäev, 30. detsember 2017

Positiivseid sündmusi aastalõppu


Aastalõppu mahub veel nii mõnigi positiivne sündmus. Hiljaaegu korraldas Hiiu Valla Raamatukogu konkursi juhatuse liikme valimiseks ning minu suureks üllatuseks otsustati minu tagasihoidlik persoon kaasata raamatukogu tegemistesse. Palju tänu, mõistagi, usalduse eest!

Enne jõulupühi kutsus Hiiu Vald üles inimesi jagama jõulumeeleolu ning saatma fotokonkursile pühadeteemaatikast ning -meeleolust kantud fotosid. Sattusin sellele peale puhtjuhuslikult ja saatsin pikemalt mõtlemata teele paar hiljuti tehtud ülesvõtet. Minu foto "Meie kõigi jõuluvalgus" osutus üheks väljavalituks ja auhinna vääriliseks. Viimase saan kätte uuel aastal. 

Pisut lähemalt sellest, kuidas ma tegin ülalnähtava foto. Käisin mitmel korral keskväljakul plaaniga jõuluilu kaadrisse saada. Jälgisin ilma ja ootasin pildistamiseks sobivat valgust. Kodus vaatasin kaadrid läbi ja tulin tagasi, et leida mõni etem võttenurk või saada olemasolevatest parema kvaliteediga ülesvõte. Nii mõnigi kord rikkus vihmasabin mu kavatsused ära. 
Istusin kuuse all toolil ja vaatasin valgustatud ala, mida ümbritses igast küljest pimedus ning püüdsin lähikaadrisse helendavat põhjapõtra. Selline on selle pildi saamislugu. 







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar