kolmapäev, 26. oktoober 2016

Tagasisidet lugejailt mu uusima novellikogu "Tuulemüüja tütar" kohta


Lõpuks lugesin "Tuulemüüja" läbi. Päris hea kogumik. Sul on juba oma novellimuster välja kujunenud. Elulised seigad, ootamatud käänakud, tänapäevased probleemid, hea keelekasutus. "Amelie" meeldis eriti.

A. Põlvamaalt







Ütlen ausalt: ma pole pärast Vildet, Hindreyd, Vallakut, Kibuvitsa või Helbemäed leidnud kedagi, kelle novellid mind võluksid. Sina said sellega hakkama. Need on HEAD, igas mõttes - värvikad tegelased, meeleolude, sündmuste ja olukordade kirjeldamise oskus. Väga harva juhtub, et lugejal on võimalik astuda jutu SISSE, tunda ja mõelda koos tegelastega.
Ma pole kõiki Su raamatuid lugenud, aga need, millega olen jõudnud tutvuda, on jätnud mulle sügava mulje. Need karakterid, need hingeseisundid, need ma ei tea kust leitud olukorrad, pandud kirja tõelise meistrisulega, ei saa ühtegi kirjandussõpra ükskõikseks jätta. Sul on tulevikku! Su kirjutised väärivad parimat. Siruta tiibu ja näita ennast! Sulle on antud imeline anne. Aitäh, et oled olemas!

U. Tallinnast








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar