pühapäev, 8. veebruar 2015

Killuke uuemat luulet veebruarikuusse

Ilusat alanud veebruarikuud, mil õhus juba tuntavalt rohkem värve ja valgust. Postitan siia keskkonda ühe oma värskeima luuletuse, millest tekkis visioon mõtteisse pärast üht reisi. Keskkonnavahetus laeb alati uute mõtete ja värskema vaatenurgaga. Hämmastav, kuivõrd erinev on siiski tunnetus linnas ja maal... 









Ma tulin ja olin rohkem kui see linn
Ja rohkem kui need tähenduseta tänavad
Mu mantlilõimedes tärkas suhkruhernevõrseid
Mu põues peksles vahust meresoolast vett

Ma tulin ja olin rohkem kui see linn
Ja rohkem kui öötulede sinine sädelus
Mu saapasäärtes õõtsus kellukaid ja kasteheina
Ja juustes leekis pihlapuude punetavaid päid

Ma tulin ja olin rohkem kui see linn
Rohkem kui need alasti aknapeegeldused
Rohkem kui sulalumevees kümblevad kõnniteed
Ja rohkem kui kõik helendavad reklaamlubadused

Ma tulin ja olin rohkem kui see linn
Rohkem kui kogu tormlev toredus
Mu küüntel küütles ülaseid
Ja taskust paiskus lendu hele-urvalind
Kui tulin ja olin rohkem kui see linn




Selle imelise foto ja enamatki leidsin siit.
Autor: Jeremy Mann "The Naked City"








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar