teisipäev, 5. september 2017

Valmimas on oktoobrilugu "Minu ema mehed"


Kuna suvepuhkus oli sedapuhku tavatult lühike, tunnen teatavat väsimust oktoobriloo lõpetamisel. Kuid kirjutamisel ta on ning katsun novelli õigeks ajaks valmis jõuda igal juhul, nagu ma püüan olla korrektne ning graafikust kinni pidav kõigi oma töösuhete puhul.

Suutsin ema-karakteri kirjutada märksa meeldivamaks, kui see oli algselt plaanitud, püüdes kindlasti vältida muljet, nagu oleks tegu kerglasevõitu naisterahvaga. Mõistagi ei kirjuta ma enda emast, nagu ma olen oma loomingus varasemategi lugude puhul olnud harva autobiograafiline. Kuid kuna see õhust leitud pealkiri tundus minu - ja küllap ka lugeja - jaoks piisavalt intrigeeriv, otsustasin, et jäägu vähemasti see alles.

Loo keskmes on tugev, paeluv ja veetlev naispersoon, kes tõmbab magnetina ligi erinevaid inimnatuure. Kõige muu kõrval tõstatab novell küsimuse, mis salapärane x-faktor on mängus ja mõjutab inimsuhted nii, et mõni inimene - antud juhul siis ema - paelub palju rohkem kui teised. 


Pilt: internet






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar